tråkig kväll

Vad har du på dig?
Myskläder

Hur mår du?
Bra, lite trött och seg

Vad önskar du just nu?
Att det va sommarlov minst 1 månad till

Vad har du ätit idag?
Fiskpanetter, donken och hemmagjord pizza

Vad ska du göra imorgon?
Först jobba och sen fira Emelie och sen mysa

Senaste köp?
Hmm.. Shoppade en hel del på Ullared för 1,5 vecka sen

Vad skrattade du senast åt?
Vet inte

Vad grät du senast åt?
Till ett youtube klipp igår

Vem sov du senast med?
Nathalie i onsdags

Senast sedda film?
Vet inte

Senast 3 inkomna sms?
"Vi tog 44an förlåt"

"Kröka hos Hugo dd"

"Jaha okej! Men jag hör av mig lite senare"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Okej bra"

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Filippa

Vilken svordom använder du mest?
Fan

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Än så länge Matte och Mental träning tror jag

Vilken är din favoritfrukt?
Ananas, vindruvor och grönt äpple

Blir du lätt svartsjuk?
Jaaa oh ja

Vart vill du åka just nu?
Grekland, Bali, Seychellerna, New York hmmm... typ

Vad önskar du dig i födelsedags present?
Vet inte och det gör mig stressad då jag fyller 18 om 53 dagar och vill då önska mig något speciellt och fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback