SPORTLOV

 
Åkte ju ner till Nynäshamn i tisdags och spenderad en natt där. Var otroligt mysigt och vi kollade på tv, åt mat, gick på stan och bara umgicks. Träffar inte min mormor och morfar så ofta så det var jättetrevligt. Åkte sedan hem på onsdagen vid 4 tiden och sedan på kvällen var jag med lite kompisar. Detta lov har varit så otroligt dött pga att nästan alla är i Valtho. Idag har jag varit hos min farmor och farfar på lunch och sedan åkte jag till Sickla och Forum för att kolla lite i butiker. Fick med mig ett par skor, en kjol, lite armband, ögonbrynspenna och en eyeliner hem. Pengarna bara flyger iväg! Men är inte säker på om jag ska behålla skorna och kjolen men kan visa er bild på det imorgon ändå. Men ska äta middag nu så måste dra! Hejdå
 
Btw den där jävla klänningen som syns överallt på internet som tydligen är blå och svart med vissa ser den som vit och guld. Asså jag håller på att bli helt galen pga den. Jag ser den då i guld och vitt och förstår inte hur folk kan se den i nån annan färg. Har suttit och googlat den där klänningen nu och har fått bekräftat att den är blå/svart men att vissa typ ser den i vitt/guld pga att vissas ögon ser färger på olika sätt i vissa ljus typ pga av att man har för lite eller för mycket av något i ögat. Nått sånt var det. Men jag är så jävla förrvirrad och jag fattar 0. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback