zommar

 
Hej på er. Bloggar aldrig, jag vet, men tycker det är extremt tråkigt just nu. Men har ju som ni kanske förstår sommarlov just nu. Mer än halva har gått, ca 4 veckor kvar tills jag sitter i skolbänken igen. Men är hemkommen från den absoluta bästa resan jag någonsin gjort sen 1,5 vecka tillbaka. Är fortfarande helt lycklig efter den resan och det va längesen jag mådde så bra som jag gör just nu. Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt, umgåtts med lite kompisar och varit på lite olika krök här och var.
 
Ikväll blir det att ta det lugnt för imorgon ska jag på typ en jobbintervju. Nervöst, men roligt!!
 
Har inget mer att säga. Men vi hörs nån gång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback