Måndag

 
Hej på er. Har varit nere i en svacka i några dagar nu. Är så jävla trött på så mycket runt omkring mig, har 0 energi och vill helst av allt bara sova tills jag får sommarlov. Är trött på de flesta människorna runt omkring mig och fick panik i lördags. Medan jag satt och hade en ångestattack i soffan och tårarna sprutade så känner jag att jag behövde göra en förändring i mitt liv. Jag orkade inte vara tråkiga Victoria längre så jag var så nära på att gå ner till Ica Maxi för att köpa svart hårfärg. (WOW vilken förändring Victoria!!!!) Är glad nu i efterhand att jag inte gjorde något sådant med tanke på att jag skulle se förjävlig ut i det och bara känna mig obekväm vilket hade lätt till ännu mer panik. Vill bara bädda ner mig i min säng, jobba massor och stänga in mig i min egen bubbla. Vill inte göra något annat. Samtidigt som det är det sista jag vill göra. Jag vill bara stänga ute alla men ändå inte göra något annat än att umgås med mina vänner och ha kul. Är så kluven över allt jag är och allt runt omkring mig. 
 
Aja. Ny skolvecka nu och helgen var väl helt okej. I fredags var jag på Petras 18-årsfest. Sjukt lyckad kväll och hade såååå roligt fram tills halv 2-2 tiden. Sedan lördagen var väldigt seg. Drog ut väldigt sent med Casper, Hugo och nån till kille och vi drog på nått segt konstigt krök. Stannade inte alls länge utan drog hem och sov istället. Men ska kolla på Interstellar nu och sedan sova. Hejdå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback