2015

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var på en fest-resa, va ute och klubbade, jobbade i buti, hmm.. & säkert massa mer saker

Hur har ditt 2015 varit?
Rätt händelserikt & roligt

Blev du kär i år?
Nej

Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma?
29 juni

Vad är din största framgång 2015?
Att jag började jobba på Livly

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa

Vilka låtar kommer påminna dig om 2015?
Sorry, What do you mean, Where are ü now, See you again, Here, Drag me down b.la

Vart reste du under 2015?
Endast sälen och Ios tyvärr

Är det något du saknar år 2015 och vill ha 2016?
Lite kärlek typ från nån fin människa, måste även få tag på nått ekonomiskt sinne

Vad gjorde du på din födelsedag?
Middag med släkten på mammas sida på min födelsedag men firade mig hela veckan och mitt stora firande var en mottagning med hela släkten och några vänner på dagen, sedan middag ute med mina bästa tjejer, sedan utgång och sen sov jag på hotell med Petra

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Inget jag riktigt kan komma på, hade velat resa mera

Vem saknade du?
Flera stycken, Nathalie har varit mycket i USA och det har varit jobbigt

De bästa nya människorna du träffade?
Några som är helt ny i mitt liv detta år är Anina, Carla & Evelina så dom men sen har jag blivit närmare med några i år

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
JOBBA!!! RES!!! HA KUL!!! KLARA SKOLAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback