<3

Är du singel?
Ja

Trivs du med det?
Oftast

Vad är viktigt i ett förhållande?
Att man har roligt med varandra, kan vara tysta men samtidigt prata om allt och att du attraheras av människan mer än nån annan på planeten

Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen?
Nej

Vem kysste du senast?
En snubbe

Är du kär?
Nej

Den äldsta du hånglat med?
Hmm.. 85a tror jag

Den yngsta du hånglat med?
98a

Har du haft sex med någon du inte varit kär i?
Ja

Vad hade du gjort om du hade blivit gravid imorgon?
Helt klart abort. Även om min största dröm är att bli mamma så hade jag inte kunnat nu

Vad för sorts människor dras du till?
De som vill ha roligt, är lätta att umgås med och är sköna

Vill du gifta dig?
Just nu så är det inget jag vill i framtiden, men kanske sen

Har du haft ett one-night-stand?
Ja

Har du haft sex med fler än 4 personer?
Ja

Har du snott någon annans pojkvän?
Nej, eller asså vet inte

Har du sårat någon med flit?
Ja det har jag nog

Har du någonsin strulat med fler än 1 på en kväll?
Jaaa

Konstigaste stället du haft sex på?
Oj, vill inte att nån familjemedlem ska veta sånt här om dom skulle hamna här

Har du älskat någon på riktigt?
Oh jaa

Har du blivit dumpad?
Ja shit

Är utsidan viktig?
Nej eller alltså insidan är viktigare men för mig att det är klart att jag behöver attraheras av personens utsida på nått sätt

Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player?
Ja

Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre?
Ja, men det hade jag

Skulle du kunna förlåta otrohet?
Har gjort det förut och skulle aldrig göra det igen så nej

Har du blivit med barn någon gång?
Nej

Har du haft sex med någon kompis?

Ja jo

När blev du av med oskulden?
Typ ett halvår innan jag skulle fylla 15

Hur många seriösa förhållande har du haft?
Typ inget

Hur många gånger har du varit riktigt kär?
Skulle nog säga 2 men vet inte

När kramade du någon senast?
Tidigare ikväll

Har du svårt att bli kär?
Kär, ja. Men blir intresserad av att bara hälsa på nån typ haha

När kysste du någon senast?

Helgen

Ångrar du det?
Nej

Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
Fram och tillbaka under 4-5 månader

Vad hette din riktiga första kärlek?
Theo typppppp

Vet du någon som är kär i dig just nu?

NJe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback