På jobbet

 
Är hemma hos Juni och försöker plugga lite medan hon ändå kollar på film. Men är rätt svårt att komma igång när hon kommer och vill kolla vad jag gör på datorn var 5e minut. Att gå sista terminen i gymnasiet är underbart för att jag har strax över 100 dagar kvar tills jag är helt klar med skolan och kan göra vad fan jag vill, men samtidigt så vill man ju gärna ha den där jävla studentexamen och det är inte så lätt som man trodde. Fan att man inte kämpade från början. Så ovärt att skjuta upp allt plugg och ha allt nu i slutet av trean.
 
Men men bara att ta tag i det nu. Vill förresten börja blogga mer men känns så töntigt på nått sätt och vet inte om vad. Har inte några bloggläsare heller. Men gillar att blogga då och då. Ska i alla fall försöka slänga in nått inlägg lite oftare än vad det varit senaste tiden. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback